ارسال تیکت

ارسال تیکت یا همان پیام الکترونیک واحدهای پشتیبانی و فروش عبارتند از:
برای ارسال تیکت ( پیام الکترونیک ) با یخش فروش و پشتیانی فروشکاه موبایلکو می توانید از راه های زیر استفاده نمایید.
[email protected]
[email protected]
[email protected]

شما در تمام ایام ۷ روز هفته بدون مهلت زمانی تعیین شده در روز می توانید با یکی از کارشناسان ما از طریق ارسال پیام الکترونیک ارتباط برقرار کرده و سوالات متداول خود را مطرح سازید. دریافت پیام الکترونیک شما در کوتاهترین زمان ممکن توسط کارشناسان موبایلکو پاسخ داده خواهد شد.
همانطور که ذکر شده است تمام ۲۴ ساعت آماده پاسخ دادن به سوالات شما کاربران هستیم.

شما هنگام ارسال پیام الکترونیک با کارشناسان پشتیبانی و فروش می توانید:
سوالات قبل از خرید، چگونگی نحوه خرید آنلاین، نحوه ثبت نام در سایت، اطلاعات بیشتر درباره کالای مورد نظر، خدمات پس از فروش، رهگیری محصولات ارسالی توسط موبایلکو برای شما، سولات بعد از خرید، نحوه سفارش دادن به صورت تلفنی، آموزش کار با قسمتهای مختلف سایت، نحوه فعالیت فروشگاه، قوانین فروشگاه و یا هر سوالی که ذهن شما را مغشوش کرده است را از کارشناسان بخش پشتیبانی و فروش موبایلکو بپرسید. زیرا هیچ مرز و بومی برای ارتباط شما خریدار و کاربر محترم فروشگاه موبایلکو تعیین نشده است و ما همواره در الویت کاری خود رضایتمندی شما خوبان را الویت اصلی کار خود می دانیم و این اصل برای موبایلکو تعریف شده و قابل احترام می باشد.
خواهشمندیم در صورت ممکن برای ارسال پیام الکترونیک از دوراه اول یعنی جیمل و ایمیل استفاده نمایید تا به سوال و درخواست های مورد نظر شما سریعتر کارشناسان پشتیبانی پاسخ داده و در همان تیکت با شما در تماس خواهد بود.